Nye produkter lanseres hele tiden! Følg med på nyheter!

Retur

Hos Dano har du 30 dagers åpent kjøp

Slik gjør du ved retur

Returkostnaden er 99 kr. Denne prisen inkluderer sporing og forsikring av returpakken din. Velger du å returnere pakken på en annen måte, er du selv ansvarlig for pakken til vi mottar den.

  1. Oppgi ditt ordrenummer og e-post her:

2. Når returen er registrert vil du motta en e-post fra Posten med en QR-kode.

3. Pakk inn varene godt. Vår emballasje kan brukes på nytt for retur. og ta med QR-koden til din nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge.

4. Vis frem QR-koden og klistre tildelt returetikett utenpå pakken.

5. Ta vare på kvitteringen du får fra Posten til du får beskjed om at returen din er mottatt og ferdig behandlet hos oss.

For å beskytte varens originalemballasje, må sendingsemballasjen være tilsvarende lik du mottok fra oss. Skoesker må eksempelvis beskyttes. Posen vi sendte i kan brukes på nytt.

Behandling av retur tar vanligvis 3-14 dager, og du vil motta en e-post fra oss når den er ferdig behandlet.

Vilkår

For å få refundert hele beløpet ved retur, må varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den.

  • Varen må være i sin originalemballasje
  • Varen må ha alle merkelapper på
  • Varen må være uten lukt eller merker
  • Varen må ikke være synlig brukt
  • Elektronikk kan ikke ha brutt originalemballasje

Hvis noen av de ovennevnte vilkårene brytes, betraktes varen som brukt. Returnerte brukte varer blir evaluert, og du vil motta en tilbakebetaling basert på den brukte verdien av produktet.

Undertøy kan ikke byttes/returneres.

Reklamasjon

For å reklamere på en vare er det viktig at den sendes inn senest 14 dager etter den mottatt. Vi dekker portoen på reklamasjoner. Oppgi ditt ordrenummer og e-post her:

Handlekurv