Hvordan kan vi hjelpe deg?
Ofte stilte spørsmål
En ordrebekreftelse sendes på e-post til deg så snart ordren har gått gjennom. Ved teknisk feil kan beløpet reserveres fra din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet vil da frigis etter noen dager.
Dersom kjøpet ditt ikke godkjennes ved betaling med faktura kan det skyldes flere ting. Feil adresse, feil personnummer, maksimal kredittgrense nådd eller alder (du må være over 18 år). For mer informasjon vedr. betaling via Klarna anbefaler vi å kontakte Klarna direkte. www.klarna.no/kundeservice
Din ordre påbegynnes umiddelbart etter bestilling. Derfor er det ikke mulig å kansellere eller endre bestillingen etter den er lagt inn.
Send oss e-post
[email protected]
Vi svarer vanligvis innen neste virkedag
Ring oss
90 90 90 90
Man – Fre kl. 10.00 – 15.00
Dano.no
Industriveien 13,
7072 Heimdal